Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste mi velikou inspirací. Až na mě nebude náš nejmladší tak závislý, určitě se chystám na podobnou pouť. Sama nevím, zda ji chci absolvovat s nejlepší kamarádkou, jak jsme si už kdysi slíbily, anebo s tím (z rodiny?), kdo se uvolí. Sama netuším a předpokládám, že to přinese čas. Každopádně jsem nesmírně zvědavá, co se tam o sobě dovím, mj i co/kdo je můj Záhir :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) A přeju, ať vám to vše vyjde, putování je skvělé.

0 0
možnosti
Foto

Vítejte v Santiagu, cirkusu. Bohužel, ten cíl hodnotí asi všichni stejně, tedy s radostí a úlevou, že cosi končí, smutkem, že cosi končí a současně i tím, že Santiago je jiné, než celá cesta.

Mně připadala mše jako cirkus, byl tam hluk.

Tak jsem vstal ráno další den a byl na ranní mši, kde byl klid a prostor na usebrání, poděkování a změnu v sobě samém.

Bon camino.R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, i za ten doplňující komentář. R^

0 0
možnosti

J90a96r89a 32R93a81n23k

30. 8. 2016 19:16

BlahoprejiR^ My jsme s kamaradkou mely nocleh dopredu zamluveny, trochu klika:-)

2 0
možnosti

Ten konec byl trochu moc uspěchaný.:-) Asi bych to odložil na další den a zaplatil bych si normální ubytování i kdyby to bylo dražší.

3 0
možnosti
Foto

To je pravda, až zpětně jsem pochopila, že je určitě lepší zůstat v tom obrovském albergue kousek před Santiagem a dojít tam odpočatá druhý den ráno. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 531x
„Moje maminka ráda běhá a chodí na hory. Moje maminka je hodná. Ráda my kupuje LEGO...“ Cituji přesně, jak to o mě napsal můj tehdy asi 7letý syn, takže před 20 lety. Kromě toho lega to platí stále (hodná ale nejsem pořád:-) Jsem z Ústí n. Labem, z Brna a Ostravy. Mám ráda červené i bílé, čerstvý vzduch a myšlení, pohyb v přírodě, muziku se srdcem. Původní profesí knihovnice, posledních cca 15let mě živí soukromá výuka AJ a překlady.

Mé běžecké motto, ke kterému jsem se proběhala:

Běh je očistný.

A chodecké, ke kterému jsem se prochodila:

Chůze je osvobozující.

 

Seznam rubrik