Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud by to průvodčí nechal být, napíše zde pro změnu někdo stížnost, že na to průvodčí kašle. A to, že nečeká Pendolino? Proč by čekalo, když ČD jede další vlak za 40 minut a jízdenka vám nepropadne a platí tam. To, že má regiojet takhle hloupý systém, že je jízdenka vázaná na konkrétní vlak není problém ČD.

0 0
možnosti

Vydat se na dlouhou cestu a doufat, že 20 minut bude stačit na přestup, je hodně odvážné. Ono je to tak na knap, i kdyby ten vlak přijel včas. S nějakou "mimořádkou" je vždycky nutno počítat. :-)

0 0
možnosti
Foto

I15v89a62n 11M33a52r79e88k

12. 12. 2016 13:39

No, po zkušenostech s tím p.Antošová, co kolejníci dokážou, si dávám v Praze na přestup fóra vždy min. hoďku . 8-o

1 0
možnosti

To by se za mého mládí nestalo. Zpoždění měly všechny vlaky.

A úspora na jízdném? Připomíná mně to jeden "skotský":

tatínku, ušetřil jsem. Do školy jsem běžel za autobusem.

Plesk - kdybys běžel za taxíkem, ušetřil bys víc.

0 1
možnosti
Foto

Pokud jsem správně pochopli, chtěla jste jet RJ z hlavního nádraží. K čemu by vám tedy bylo, kdyby vlak nabral zpoždění místo Kralup až v Holešovicích?

0 0
možnosti
Foto

V článku je to napsané - ec má normální zastávku v Holešovicích. V Kralupech nee ;-) takže to byla zastávka navíc.

0 0
možnosti
Foto

pro p. Charváta: Ceny jsou pohyblivé u všech dopravců, to je snad jasné. - ceny jsem napsala podle skutečnosti z minulého pondělí. Nemám potřebu si něco vymýšlet a překrucovat. Realita je už tak dost pestrá :-)

1 0
možnosti

Já vám Váš příběh rozhodně nechci brát, akorát mi připadne takový mírně mimo tu realitu.;-)

0 0
možnosti
Foto

To je jasné, že může být zpoždění na delší trase...prostě jsem to zkusila, s tím, že když tak pojedu dalším vlakem. Hlavní motiv příběhu - snad je to poznat - je ten akční průvodčí... ;-D

1 0
možnosti

Jak jste napsala, že vlak měl zpoždění více než 10 minut, na přestup 20 minut a RJ ještě stálo na peróně při příjezdu Vašeho vlaku, tak buďto měl RJ na odjezdu sekeru nebo, ten průvodčí moc akční rozhodně nebyl. Ono se toho za méně než deset minut moc akčního stihnout nedá.8-o

0 0
možnosti

Příště si musíte cestu líp naplánovat. EC z Berlína prostě zpoždění mít může.

0 0
možnosti
Foto

ps: Pendolinem občas jezdím - a ráda , zvlášť tichým vozem. :-) Je to ostře sledovaný vlak,, upřednostňovaný a s dobrým servisem. RJ ve srovnání s ostatními expresy čd - příjemný vlak s fajn servisem a nabídkou + často s lepší cenou a vstřícným nastavením pro zákazníky.

1 0
možnosti
Foto

Je dobré si nejdříve opravdu článek přečíst a potom teprve psát komentáře :-)) Samozřejmě, že jsem chtěla jet RJ - za cenu 130,- oproti 290,- u pendolina anebo 260,- u ostatních rychlíků ČD /uvádím ceny s inkartou). Navíc při přestupování, kdy hrozí, že se nemusí stihnout je u RJ velká výhoda, že se dá jízdné vystornovat do 15 min před odjezdem vlaku - v plné výši na rozdíl od čd - kde vám strhnou 50% z ceny jízdného). A tak jsem to z mobilu stornovala. Na hlaváku jsem pak ještě zkusila RJ stihnout - jízdenka se totiž dá pak na místě koupit, nestihla a tedy koupila jízdenu čd v pokladně čd, kde jejich zaměstnankyně reagovala s velkým pochopením a vstřícností. Situace, rozdíly v cenách a službách celkem dost jasné a čitelné :-) A co ten průvodčí, který zpozdil už zpožděný EC s tím že věděl, že někteří cestující chtějí přestoupit na pendolino a další na RJ? v pohodě, neasi....

0 0
možnosti

Jak to tak čtu, tak nepíšete pravdu. Při nahlédnutí do jízdního řádu a následné ceně jízdenek, se u ČD pohybuje cena pro relaci Praha hl. n. a Ostrava hl. n. které se pohybuje kolem ceny 129Kč (IN25) kupřílladu pro vlak jedoucí dnes v 10.22. 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 531x
„Moje maminka ráda běhá a chodí na hory. Moje maminka je hodná. Ráda my kupuje LEGO...“ Cituji přesně, jak to o mě napsal můj tehdy asi 7letý syn, takže před 20 lety. Kromě toho lega to platí stále (hodná ale nejsem pořád:-) Jsem z Ústí n. Labem, z Brna a Ostravy. Mám ráda červené i bílé, čerstvý vzduch a myšlení, pohyb v přírodě, muziku se srdcem. Původní profesí knihovnice, posledních cca 15let mě živí soukromá výuka AJ a překlady.

Mé běžecké motto, ke kterému jsem se proběhala:

Běh je očistný.

A chodecké, ke kterému jsem se prochodila:

Chůze je osvobozující.

 

Seznam rubrik