Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtěl bych se zeptat, když nenocujete v ubytovně pro poutníky, kde získáte razítko do "poutního pasu"? A ještě, nocujete vždy na ubytovně, hotelu, atd., nebo vám to někdy nevyjde (např. nestihnete dojít) a jak pak řešíte nocování? Děkuji a přeji hodně štěstí při další cestě :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, razítka se dají získat v infocentrech - všude, kde jsem se stavila (hlavně kvůli mapám) byli ochotní a příjemní, zajímali se, odkud jsem. Pak ještě v barech apod - i když to jsem moc nevyužívala, většinou jsem si nevzpomněla, až ke konci trasy. Noclehy jsem měla na ubytovnách - s hotelovou výjimkou popsanou v tomto článku :-) Může se stát ve skupině, že se lidi nevejdou, když jsem šla sama, nebyl problém, v 1 albergue na mě vyšlo poslední lůžko :-) Na Franc.cestě je údajně ubytoven více, ale zase tam chodí víc lidí..Jinak doporučuji skupinu na facebooku: "Svatojakubská cesta - fórum", kde se dá získat hodně aktuálních informací. Díky :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS