Radomila Antošová

„Moje maminka ráda běhá a chodí na hory. Moje maminka je hodná. Ráda my kupuje LEGO...“ Cituji přesně, jak to o mě napsal můj tehdy asi 7letý syn, takže před 20 lety. Kromě toho lega to platí stále (hodná ale nejsem pořád:-) Jsem z Ústí n. Labem, z Brna a Ostravy. Mám ráda červené i bílé, čerstvý vzduch a myšlení, pohyb v přírodě, muziku se srdcem. Původní profesí knihovnice, posledních cca 15let mě živí soukromá výuka AJ a překlady.

Mé běžecké motto, ke kterému jsem se proběhala:

Běh je očistný.

A chodecké, ke kterému jsem se prochodila:

Chůze je osvobozující.

 
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 531x

Seznam rubrik

Radomila Antošová

Milé české dráhy.

Milé české dráhy, tak vám zas jednou děkuji za zpestření mého života. Při cestě z UL do Ostravy jsem naivně doufala, že cca 20 min bude stačit v Praze na přestup.

11.12.2016 v 23:04 | Karma: 25,83 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Cestování

Radomila Antošová

Camino - Den 3. Fred, kostely, eukalypty a zebra.

12.6. Raníčko, vstávám kolem 6. h, takže mám dost času na pohodovou snídaní a sbalení věcí. V klidu se loučíme s naším hostitelem, s Fredem odcházíme jako poslední. Vypadá to, že čas kolem 7.30 začíná být má stabilní doba odchodu.

10.7.2016 v 22:30 | Karma: 22,37 | Přečteno: 507x | Diskuse| Cestování

Radomila Antošová

Camino - Den 2. aneb Jak vyměním Francouzku za Francouze

11.6. Vstávám před 6.30, jsem zpomalená jako skoro každé ráno. Toastová snídaně, někteří spolupoutníci už vyrazili, jiní odcházejí. V 7.30 se vymotám ven s poslední mladou dvojicí – Španěl a Francouzka, oba umí trochu anglicky.

6.7.2016 v 21:45 | Karma: 24,07 | Přečteno: 688x | Diskuse| Cestování

Radomila Antošová

Valentýnská miniatura- aneb- Jak přežít svátek lásky, když jste sami.

Že se blíží ten svátek lásky, posílám své srdečné fotografie všem, kteří jsou též nezadaní, sami, neboli single (to nezní tak tvrdě, nýbrž světově). Úvodní foto je z mého pařížského výletu, další, šedobílé z ostravské ulice.

11.2.2016 v 11:11 | Karma: 12,90 | Přečteno: 357x | Diskuse| Společnost

Radomila Antošová

Minipříběhy vánoční

Ježiš, tam je lidí, vyhrkne ze sebe chlapík, který nevěřícně třeští oči směr fronta u pultu s masem a uzeninami. V hlase beznaděj, s povzdechem prohodí něco v tom smyslu – tak pojď, jdem to teda koupit.

23.12.2015 v 2:00 | Karma: 15,39 | Přečteno: 387x | Diskuse| Společnost

Radomila Antošová

Občane,trp!

10.5.končí platnost občanky i pasu, to bude třeba s tím cosi zrobit, říkala jsem si koncem března. Nic jsem nepodcenila, našla si na netu patřičné info, kde že ten obřad probíhá.

21.5.2015 v 17:48 | Karma: 23,60 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Ostatní

Radomila Antošová

Vzpomínka na léto, aneb Jak jsem běžela za sluncem

Rhodos, Rhodes, Rodos..tak nějak různě se to přepisuje a tak nějak se mi to pořád motá v hlavě a ani po 4 dnech v ČR stále nejsem myšlenkami a srdcem naplno v tom našem kraji.

26.2.2015 v 11:35 | Karma: 8,10 | Přečteno: 280x | Diskuse| Letní povídka

Radomila Antošová

Co je důležité, je očím neviditelné...

Ono se to řekne – běhat, trénovat, závodit...ale na začátku se dá těžko tušit, kam až vás to může posunout. Dnes večer jsem se vrátila domů z malého výletu do Opavy, kde jsem se byla proběhnout. No jasněěě – už neví, co by si vymyslela, krásné porubské okolí s lesíky jí nestačí. Nejenže jsem běhala v centru a pak v krásném parku a kolem řeky, navíc jsem se seznámila se svou novou fajnou kámoškou Evčou.    

11.12.2014 v 23:17 | Karma: 6,11 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Radomila Antošová

Yesss, ...fandím! aneb Batmani v Jeseníkách :-)

V příjemné náladě sleduji z fajnového (=fajný+nový) vláčku ubíhající krajinu – a hele nádraží Glucholazy,jsem v Polsku- a za chvíli už Jeseník – vystupovaaat. Mám hodinovou pauzu na přestup na bus směr Červenohorské sedlo, cestou k centru potkám řvoucího jasně modrého trabanta, s pomocí místních najdu autobusy a v klidu stíhám v příjemné restauraci fazolačku a k tomu 1 malou Černou horu, když jsme v horách. Půlhodinová cesta busem a jsem na sedle. Naposledy jsem tu byla loni v září, kdy jsem s dvěma kámoškami turisticky prošla trasu maratonu – z Ramzové přes Šerák, Praděd až na Skřítek. (s noclehem na Švýcárně) 

9.11.2014 v 10:41 | Karma: 6,80 | Přečteno: 338x | Diskuse| Sport